Als ik inlog op facebook, kom ik op mijn eigen pagina. Hoe kan ik zien welke mensen nijn vriend willen worden? Ik zie geen aanklikmogelijkheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Links bovenin op de poppetjes klikken. Is voor site en app hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

linksboven in de hoek heb je facebook staat rechts daarvan he bje twee "mensen" als icoontje daar kun je opklikken en daar verschijnen dan je verzoeken