Is er een site waar ik via mijn ipod een afbeelding kan uploaden zodat ik een url krijg die ik op andere sites weer kan invoeren?

Vaak als ik een avatar wil invoegen op een website, moet ik een url opgeven. Ik deed dit op de computer altijd via imageshack.us Maar Als ik op internet zit op mijn ipod, kan ik dit niet doen. Is er een andere website waar ik dit kan uploaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kan gewoon imageshack blijven gebruiken.
Installeer enkel de imageschack uploader app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik dan de url van mijn afbeelding gewoon krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, je moet wel een account aanmaken op hun site dan kan je naar de site uploaden.