Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe oplader voor mijn laptop maar hij laad niet meer op er staat 13% beschikbaar accu aan netwerkstroom word niet opgeladen.?

Wat zou ik hier aan kunnen doen?
Laptop Dell Inspiron 1545
Trust Oplader van de Saturn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
630

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als die laptop 21 volt moet hebben en die lader geeft maar 19 volt laad deze de batterij nooit op.Het is misschien een kwestie van zoeken op internet naar een site van vervangende voedingen voor die laptop.Kijk eens op de site van "REPLACE DIRECT"die verkopen batterijen en ook laders voor laptops en zoek op Dell inspration l1545 Kijk naar de spanning die die vervangende oplader afgeeft.Als dat niet overeenkomt met de Trust oplader kan je die gerust aan die lui retour geven.Je hebt ook nog wel eens dat er op die trust laders een knopje zit waarmee je de juiste spanning voor jouw laptop moet instellen.Toevallig heb ik hier een lader liggen van trust voor in de auto waarbij dit ook het geval is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou kunnen dat de laptop pas weer gaat opladen wanneer de capaciteit onder een bepaald percentage komt. Dat heb ik ook met mijn eigen laptop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is er een sneltoets, zo als Fn + F3, die er voor kan zorgen dat je accu wel laad.
Kijk eerst even of op een toets een plaatje van een accu staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding