wat is het nut van een bluetooth USB-stick?

ik bedoel wat je met een bluetooth usb stick kan.
kan je er met bluetooth bestanden naartoe zenden ofzo of is het gewoon een stick die als je hem inplugt een bluetooth zender op je computer instaleert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

hiermee kun je bestanden op je computer of laptop zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het handige is, is dat je hem(bij de PlayStation dan) kan gebruiken voor controllers. Je steekt het dingetje in de PlayStation en zorgt dat je contact maakt met de controller. Klaar is kees
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige PC's (de oudere modellen) hebben geen geintegreerd bluetooth. Door deze te gebruiken kan je je PC koppelen aan andere devices om informatie te wisselen.

Wat de informatie is kan zijn :
-photos uitwisselen
- bestanden overdragen
- contactgegevens synchen
- mailgegevens synchen
- backup van je toestel op PC bewaren
...