wat is een windows compatibility mode en hoe krijg ik het weg?

Hallo.
Ik heb gister zonder problemen via steam een game kunnen spelen. ik heb het spel afgesloten en even later de laptop.
Toen ik vandaag mijn laptop opstartte kreeg ik van steam de melding dat mijn laptop in de windows compatibility mode zat, en dat het niet is aangeraden om steam in deze modus te starten.
Ik weet niet hoe ik in deze modus terecht ben gekomen en ik weet ook niet hoe het weggaat.
kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Waarschijnlij kis er gisteren bij het afsluiten iets mis gegaan, sluit de laptop opnieuw goed af en zet daarna weer aan, waarschijnlijk zal windows dna normaal opstarten.