Nee, de persoon zal dit zelf nooit te weten komen.

Tip voor het zoeken: Zet de naam tussne twee "" (quotes)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee diegene zal er niet achter komen, de enige die dat ziet is google zelf, die houden namelijk een database bij met zoekwoord, IP, Datum, maand/dag enz... dus om een lang verhaal kort te maken: nee die persoon zal dat nooit kunnen zien of weten.

Toegevoegd na 1 minuut:
of hij moet voor google werken wil die persoon dat kunnen zien :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij alleen op Google blijft niet, maar als jij mij zou opzoeken, ontdekt dat ik een site heb en je gaat via die Google-pagina naar mijn site, dan kan ik via mijn statistieken wel zien dat iemand met IP-adres zus-en-zo via een zoekopdracht op mijn naam op mijn site terecht is gekomen. Daarmee weet ik nog niet wie jij bent, hooguit wie je provider is.