Kan ik vanuit Duitsland nog ergens anders dan op mtv.de Jersey Shore kijken?

Via Mtv.de kan ik het niet meer goed kijken (zie vorige vraag van me). Als ik naar mtv.nl of .com ga staat er dat ik het niet kan kijken vanuit mijn land. Is er nog een andere manier om het te bekijken?
Dus een andere website die vanuit Duitsland te bereiken is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Website weet ik zo nog niet , maar je kan wel eens kijken voor een schotel, wat je daarmee ontvangt is zeer veel.

Groeten Ritchie