Kan de dell inspiron duo world of warcraft aan?

Dit is meer een vraag voor de bezitters van de netbook omdat ik soms hoor dat hij het wel aan kan en dan ineenkeer niet, dus eigenlijk moet een eigenaar van de netbook een antwoord geven, maar gewoon een goed geformuleerd antwoord van een ander mag ook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

de vereisten zijn:

Windows 2000, Windows Vista or Windows XP
Intel Pentium III or AMD Athlon 800 MHz
512 MB or more of RAM
32 MB 3D video card with Hardware T&L or better
6.0 GB free HD space
CD-ROM drive
56 kbit/s or faster Internet connection
While the recommended are :
Pentium 4 or Athlon XP at least
Cpu:2 GHz
System RAM 1 GB
Operating System Windows 2000/XP
Video Card 64MB VRAM 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability, such as an NVIDIA GeForce FX 5700 class card or above. Directx 9.0c
Sound card.

Je kan het spelen dus met ongeveer 60 frames per seconde, dat is best ok!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet u dat zeker, heeft u het gecontroleerd met de specs van de dell?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ty