Wat te doen als je pc een vastloper krijgt?

is er iets anders mogelijk dan afsluiten en herstarten?
je moet dan overal weer opnieuw inloggen.
jip en janneketaal wordt gewaardeerd :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik vaak doe zijn mijn cookies opschonen, onder internet extra en dan browsergeschiedenis verwijderen, dan ben je wel al je zoekopdrachten kwijt maar ruimt gelijk op. Waar zijn de computernerds... wie kan het goed uitleggen. ik heb altijd mijn virusscan aan.

Het beste antwoord

voor VISTA:

- Druk CTRL+ALT+DEL

Nu krijg je scherm te zien en kun je op afmelden klikken.

Ook kun je taakbeheer starten hiermee kun je programma`s met veel load beëindigen of herstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad dirk +1
Rieneke1
14 jaar geleden
ik heb xp?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn toch bijna de enige knoppen die je gebruikt in Windows ??

Andere antwoorden (2)

Wat je kan doen is (vanaf Win XP) dat je taakbeheer opstart, dat gaat met de toetscombinatie Control Shift en Escape alledrie tegelijkertijd... En dan ga je naar Prestaties en dan klik je twee keer op CPU... Dan zie je het programma dat de meeste CPU-tijd wegneemt van je pc... Soms kun je dat proces beëindigen en dan zou alles goed kunnen zijn... Je moet wel weten wat kan en wat niet kan, maar het niet niet noodzakelijk dat je alles opnieuw opstart van je pc...

Dit kan een hulp bieden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande is al een hele goed tip. Ook de pc eens opschonen en zeker weten dat er geen virus is binnen geslopen.

Toegevoegd na 18 seconden:
goed = goede
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ik zou niet weten hoe ik m'n pc op moet schonen.
of hoe ik virussen moet scannen.