Hoe maak ik het simpelst en goedkoopst een eigen radio stream ?

Weet iemand een site of hoe je een eigen radio moet maken ? liefste gratis ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt de muziek die je afspeelt op je pc kunnen streamen met VLC.

Denk dat dit wel een aardige guide is over hoe je dat voor elkaar krijgt.
http://www.engadget.com/2005/11/29/how-to-stream-almost-anything-using-vlc/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit soort vragen vind ik dus altijd zo jammer. radio maak je niet... dj zijn moet in je zitten.. daarnaast is radio "maken" totaal niet gratis... als je het goed moet doen dan kost je dit minimaal 300 - 400 euro in de maand..
ga dus eerste research doen, en stel na een jaartje of 3 deze vraag nog eens.