Weet iemand waar je van die inkt navulsetjes kan kopen??

het gaat om een hp printer.
Ik heb wel eens gehoord dat ze bij de aldi en de action te koop zijn geweest maar weet iemand of je die nu nog kan kopen?? mag ook een andere winkel zijn als het maar goedkoop is;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze zijn te bestellen bij 123inkt. Het is hier zeker een stuk goedkoper dan bij de Mediamarkt etc. Maar ik weet niet wat voor jou valt onder te duur. Wij hebben ook een HP en bestellen ze hier altijd. In vergelijking toch een stuk goedkoper. Ze bieden snelle levering en is nooit iets mis mee geweest. Je kunt trouwens ook altijd nog gaan kijken naar hervulbare cartridges.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb ze zojuist bij de AH XL gezien. Niet alleen van HP, maar ook de goedkopere cartridges voor ( niet van ) HP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb inktcardridges voor hp gekocht via ebay .
ze kwamen uit Engeland en kosten 11 euro voor 4 xl cardridges.
en ze werken prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wibra heeft ze ook wel eens verkocht en de prijsmepper is ook een optie