Ik wil graag het admin wachtwoord weten van mijn tele2 VDSL 50 MB modem. Het is een Comtrend CT-6373. weet iemand deze?

uiteraard heb ik de standaard wachtwoorden allemaal al geprobeerd.
En als iemand weet welke instellingen en vooral inloggegevens ik nodig heb om mijn Fritz Box aan te sluiten ipv het comtrend modem/router.

Toegevoegd na 17 minuten:
en de standaard root met wachtwoord 12345 werkt helaas niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

user name root and password 12345

Toegevoegd na 3 minuten:
FRITZBOX FON WLAN Default IP:

FRITZBOX FON WLAN Default Password:
admin

FRITZBOX FON WLAN Default Username:
fritzfonbox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat dat niet op een sticker op het apparaat? Bij die modems stellen die fabrikanten tegenwoordig soms niet meer een standaard wachtwoord in, zeker niet als er ook een WLAN systeem in zit (want klanten veranderen dat niet en dan krijgen zij zelf op hun bord dat het onveilig is) maar een random wachtwoord dat dan op een sticker achterop het apparaat staat. Vaak staat daar dan ook meteen het LAN adres bij dat het apparaat aanneemt. Als dat allemaal niet werkt is wellicht al eerder het wachtwoord veranderd. In dat geval kun je een reset naar factory defaults doen en dan is hij weer terug op whatever de standaard eerst was. Succes!