Oortjes doen het niet op mijn computer als ik ze erin doe, hoe doen die het wel?

Ik doe mijn oortjes erin, start een filmpje op YouTube en ik hoor niks. Moet ik dit instellen bij instellingen ofzo!? Als ik op geluid klik staat er ook niet oortjes of iets dergelijk er staat nog steeds dat het geluid uit die boxen komt en normaal komt er dan een plaatje van een koptelefoon te staan, kan iemand mij helpen!?!?!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je hem wel in de geluidsUITGANG en niet de INGANG?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja heb allebei die "gaatjes" al geprobeerd..

Antwoorden (3)

heb je de oortjes wel in het juiste gaatjke gestoken? Er kunnen meer dan een plek zijn om koptelefoon in te prikken. In volume -> geavanceerd kan je extra ninstellingen maken, wellicht staat daar de koptelefoon op mute.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je wel een audiodriver geinstalleerd?die kan je anders van realtek downen. doet hij het na de installatie nog niet dan is mogelijk je geluidskaart naar het hiernamaals.
Kijk anders even bij je configuratiescherm of er bij je geluid een geel vraagtekentje staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is mogelijk dat je oortjes kapot zijn als dat het geval is moet je nieuwe kopen