mijn vriendin haar pc vertoond de laatste tijd kuren heel traag en haar beeldscherm verkleurd naar een groenige kleur, is mogelijk een virus?

zij is ook pas veranderd van provider

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms verkleurd mijn beeld ook, maar dan frunnik ik wat aan de kabel en dan is het weer goed. Je pc kan ook trager worden als je veel icoontjes op je bureaublad hebt staan

Het beste antwoord

De traagheid zou een virus, adware of spyware kunnen zijn. Even goed scannen en je weet of het daar aan ligt.
Ik gebruik zelf hiervoor AVG http://www.avg.com/nl-nl/free-antivirus-download
Kies voor de 'free' versie.

De verkleuring van het beeldscherm kan gewoon aan de ouderdom van het beeldscherm liggen. Vooral bij non-flatscreens gebeurd dit na verloop van tijd. Heb je wellicht een andere monitor die je kunt vergelijken door hem aan te sluiten op deze pc?

Een andere optie is dat er iets mis is met de PC zelf. Het moederbord of harde schijf. Dit zou je moeten laten onderzoeken door een kenner/computerzaak.

Een andere provider heeft hier denk ik niets mee te maken. het enige wat dat zou kunnen veroorzaken is een tragere internetverbinding.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, Een Virus kan het zijn maar het is Hoogst waarschijnlijk gewoon dat de Computer te oud is, Dus een complete Reset of een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de software nog hebt opnieuw instraleren en die groene kleur komt door slecht contact van je kabel voor js scherm controleer ff of er geen vuil tussen zit en of hij wel goed vast zit