Ik heb zojuist een emailt gestuurd naar een ander emailadres in hotmail. Nu wordt dat e-mailadres automatischopgeslagen. Hoe wis ik dit opgesl adres?

als ik bv de letter w intypt dan verschijnt dat mailadres, dit moet weg! Wie o wie kan me helpen!?? bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga naar contactpersonen, onder links.Vinkje zetten bij adres dat je wil verwijderen en klikken op verwijderen.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij werkt dit niet.
Als je alleen de W typt, dan krijg je alle mogelijke adressen die met de letter W beginnen. Zodra de volgende letter is ingetypt, wordt de selectie al veel kleiner en verdwijnen alle andere mogelijkheden vanzelf weer. Dat zit in het geheugen van de computer. Het kan helpen als je de geschiedenis wist of als je zorgt dat alle cookies verdwenen zijn. Ook is er ergens een optie waarin je kan kiezen of je wil dat de computer automatisch probeert woorden aan te vullen. Als je die hebt gevonden, bij de instellingen, dan kan je het ook daar wegvinken.