Windows Live Mail verplaatst veilige post ineens naar ongewenste mail, hoe krijg ik dit weer goed?

Ik heb geen antwoord kunnen vinden bij andere vragen hierover. Ik heb afgelopen week mijn pc opgeschoond en moest daarbij Windows Live Essentials repareren omdat MSN het niet meer deed.

Sindsdien verplaatst WLM ook veilige post waarvan zelfs berichtregels zijn dat die naar een bepaalde map verplaatst moeten worden, naar de map ongewenste email. Ik heb er nooit eerder problemen mee gehad.

Hij doet het niet met alle email, alleen met sommige.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet of deze mail van een bepaalde afzender komt, en of het het werk waard is om dit te doen (gezien je misschien maar zelden mailtjes van diegene krijgt).

Je kunt twee dingen doen:

1. Voeg het e-mail adres toe aan je contacten.
2. Markeer het als "niet ongewenst."

De tweede lijkt me de meeste logische. Dit doe je als volgt:
1. Ga naar je map "ongewenst".
2. Vink het hokje voor de mailtjes aan die wel gewenst zijn.
3. Klik op "niet ongewenst" (tussen verwijderen en opruimen).

Hopelijk verhelpt dit je probleem, bij heeft het wel vaak geholpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mail van tegenwoordig heeft ook gedeeltelijk met clouding te maken... op het moment dat iemand een email adres als spam meld dan krijg dit email adres een negatieve punt.. gebeurt dit een paar keer dan zou het email adres uiteindelijk in je spam belanden. gewoon even op het knopje drukken met "dit is geen ongewenst bericht" of iets... en je zou hem voortaan gewoon weer in je inbox zien verschijnen.