ik ben digibeet.Wanneer ik ikea zweden intyp kom ik op ask.nl uit.Wat dan?

of ask.com of zoiets,Wil de internetsite van Ikea zweden zodat ik een vraag kan stellen aan hun.(hoofdkantoor)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op deze link of je daar verder komt http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html?icid=nl>ic>footer>klantenservice>veelgestelde_vragen

Antwoorden (4)

Ja, zwaar irritant dat Ask.com.
Ik krijg het ook vaak als ik iets in Google zoek.
Maar Ask is ook een zoekmachine, net als Google.
Dus als je daar dan weer Ikea, Zweden intypt,
krijg je alsnog een hoop informatie, zoals:

Probeer ook
Hoofdkantoor Ikea Zweden
Ikea Hoofdkantoor Zweden
Ikea Zweden Hoofdkantoor
Ikea Vestigingen Zweden
Ikea in Zweden
Ikea Vestigingen in Zweden
Ikea Winkels Zweden
Zweden Ikea
Adres Hoofdkantoor Ikea Zweden
Filialen Ikea Zweden
Hoofdkantoor IKEA in Zweden
Hoofdkantoor Van Ikea in Zweden
Hoofdvestiging Ikea Zweden
Vestigingen Ikea Zweden
Waar Zit Ikea in Zweden?

Ik negeer het altijd maar en ga verder zoeken in Google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het hoofdkantoor is in a'dam

http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/18601598/amsterdam-zuidoost/ikea-bv-amsterdam/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet dan gewoon Ikea Zweden zoeken op www.google.nl
daarna pak je dan de eerste site en zoek je daar de contactgegevens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ask.com heeft volgens mij alle URL s opgekocht, voegt er dan hun extensie aan, en proberen zo reclameruimte te maken en weer te verkopen, vermijden dus.
Ikea is internationaal, dus ik denk, dat er .com achter moet.