Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn accuvretende programma's die je het beste tijdens het opladen kan draaien?

Ik had virusscan en systeemupdate sowieso al in gedachte. Programma's: essentiële programma's die normaal echt heel veel stroom vreten. Het gaat hier trouwens om een macbook.

Toegevoegd na 7 minuten:
Dus programma's waar ik en/of de laptop beter van wordt, zoals virusscan en systeemupdate.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
622

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je je PC onnodig laat draaien, dan slijt de boel (zoals de harde schijf) alleen maar sneller. Dus afgezien van benodigde updates, blijft er denk ik niks over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Systeemupdate zit standaard in je MacBook, en virusscanners op een Mac zijn overbodig.. Er is namelijk geen virus voor Mac....
Ik snap alleen niet waarom je een zwaar programma tijdens het opladen wil draaien.. De accu van nu zijn zo geavanceerd dat je hem niet leeg hoeft te maken voor het opladen..

Maar als je je Mac wat sneller wil laten worden adviseer ik onyx.
Iets dat heel veel stroom kost is internetten en grafisch zware taken uitvoeren, zoals online gamen! Als je dan ook nog eens het scherm helder zet, en het geluid hard kost het helemaal veel stroom..
Dus de dingen die veel stroom kosten zijn de harde schijf, de videokaart en het draadloos internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding