Beltegoed opvragen
Je vraagt op een snelle manier de hoogte van je beltegoed op door *101# gevolgd door [OK] of [beltoets] in te toetsen op je mobiel. Binnen enkele seconden zie je hoeveel tegoed je nog hebt.

Bel je met het bonustarief? Toets dan *102# gevolgd door [OK] of [beltoets] in, je ziet dan het resterende tegoed in je bonusbundel.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf een abonnement bij hi (onderdeel van kpn). Ik weet niet of ze dezelfde codes hebben, maar ik moet 'saldo' sms-en naar 1244 om mijn restant van mijn bundel te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij het internet-gebruik is het zo dat het aangeeft hoeveel je verbruikt hebt, dat neemt dus toe.
Bij je belminuten geeft hij aan hoeveel procent je nog 'tegoed' hebt, telt dus af.