Ik heb de d225 en ik ben erg heel erg tevreden over, snel opgestart en hij werkt goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil tussen deze 2 laptops zal niet groot zijn. Ik heb redelijk wat computerkennis en als ik puur naar de specificaties kijk zal de D257 net wat sneller zijn omdat deze gebruik maakt van DDR3. Deze zal dus sneller tijdelijke bestanden kunnen opslaan (Youtube filmpjes/sites ed). Maar als je bijvoorbeeld alleen een beetje internet en office'd dan zul je bijna geen verschil merken.

Ik zou dan gewoon voor de goedkoopste gaan. Echter raad ik je niet aan om een Acer te kopen. Acer behoort tot de lagere klasse van kwaliteit. Je kan beter voor een hp/dell/toshiba/Asus gaan. Die zijn kwalitatief toch beter. Dat moet je echter zelf weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en in welke kwaliteiten zijn deze merken beter? sneller internet of gaat de laptop minder snel kapot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acer staat erom bekend dat zijn laptops snel kapot gaan. Vaak vanwege oververhitting. Andere merken hebben voor betere onderdelen gekozen waardoor deze laptops langer meegaan. De snelheid is meestal gelijk aan de andere merken.