Kan ik heel nederland offline zetten op google maps navigatie (android)?

Zo ja? Hoe moet dat.
Zo nee? Is er een andere navigatie die wel offline kan navigeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, voor Google Navigatie is een internet verbinding noodzakelijk.
Zelf gebruik ik Sygic als navigatie op mijn Android-smartphone. Deze is te kopen in de Android Market (maar ook gratis te downloaden d. m. v. Spotnet); een aanrader!
Als je liever niet betaald of het op een legale wijze doet, is er nog een optie: NavFree (zie bron); gratis offline navigatie voor Android.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sygic is offline
maar dan moet je wel gps hebben