Niet. Je zult je moeten behelpen met facebook-formulieren (zie bron) , afhankelijk wat je probleem is.

http://www.marismith.com/how-contact-facebook-directory-of-forms/

Facebook NIET gebruiken voorkomt veel narigheid.
Deactiveer je account en geniet van het leven !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hier kan je contact opnemen door het formulier in te vullen: www.facebook.com/help/contact.php?show_form=ss_hc18935

en hier is een pagina met voorbeelden met problemen en hoe je dan contact opnemen kan: www.facebook.com/help/search/?q=contact
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit ook ivm met vragen ivm mijn account? zie dit in de titel..'Vraag over gesponsorde verslagen voor bedrijven en organisaties'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hier een pagina gevonden www.facebook.com/help/issues daar staan een aantal mogelijke problemen op dan moet je daar tussen kijken en erop klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is helaas geen email die ze hebben je zult een formulier moeten invullen om je probleem te verzenden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik veronderstel dat dat formulier niet bedoeld is om vragen te stellen i.v.m. account problemen.. vind het wel erg onhandig dat helpcentrum..
De beste manier is de ouderwetse aangetekende brief. Andere manieren zijn juridisch waardeloos en zullen weinig respons opleveren. Bij een voldoende serieuze zaak zulbje ze dus moeten schrijven en zorgen dat je een bewijs van ontvangst hebt.