Draai je Windows in Virtual box op een Mac?
In dat geval zou je in de Windows (binnen VB dus) je beeldscherminstellingen moeten aanpassen zodat die overeenkomen met het scherm dat je werkelijk hebt.
Je kunt ook gewoon het venster van Virtual Box zelf zo groot maken als je wilt. VB past dan de resolutie vanzelf aan. Om dat te laten werken moet je wel Guest Additions geïnstalleerd hebben. Dat is gratis en zit al bij de download, je hoeft het alleen maar te installeren (als dat al niet gedaan is).