Kun je via elke printer die op wifi is aangesloten printen via wifi via ipodtouch?

En hoe sluit je hem dan aan op wifiJij zit al wel in de pc maar ik kan alleen maar via pc printen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volgens mij niet. Maar dat weet ik niet zeker.
Meestal staat het er namelijk bij vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee alleen de door Apple aangewezen eprinters de meeste zijn van Hp zoals de all in one premium
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als je op je desktop of laptop software installeert en die aan laat staan op hetzelfde netwerk.
Anders moet je een geschikte printer aanschaffen.