Het is nagenoeg zeker dat er mensen om je heen zijn met een draadloos netwerk.
Ga op je eigen computer via configuratiescherm naar het onderdeel netwerken.
Kies daar: Verbinding maken met een netwerk.
Je computer gaat dan zoeken naar netwerken ( ook die in jouw omgeving welke het kan detecteren).
Áls de computer netwerken vindt, weet je zeker dat jouw computer geschikt is voor een draadloos modem.

De gevonden netwerken zullen vermoedelijk allemaal beveiligd zijn, dus kun je ze niet gebruiken, maar het geeft je de zekerheid dat je computer een draadloos modem ( netwerk ) kan detecteren en er dus geschikt voor is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet er een internetkaart in je pc zitten die verbinding maakt met je modem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook via USB-poort een netwerkkaartje aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er moet of een antennetje op de achterkant zitten als het ene gewone pc is

of je heb er een usbdongle bij
een usb wireless netwerk adaptor

op een laptop zou er een icoontje met straaltje moet zijn met led lichtje erbij
capthavoc