Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Firewall of proxy fout, kan iemand uitleggen wat dat inhoudt?

Ik was bezig met een fotoboek van snapfish, en dat moet je dan uploaden. Dat uploaden lukt dus niet want dan krijg ik die fout. De help even nagelezen en er zijn drie mogelijke instellingen: geen proxy gebruiken, systeem proxy gebruiken, en zelf een proxy instellen.

Ik heb ze allen geprobeerd, en de laatste op default settings want ik snap geen barst van proxy's en toestanden.

Ik ga even proberen een image van de fout bij te voegen.
Wie weet snappen jullie wat ik er aan kan doen?

Oh, en ik heb mn firewall, antivirus en toestanden even uitgeschakeld voor het uploaden, dus dan zou het toch moeten lukken?

alle ideeen welkom!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De firewall moet wel een toestemming hebben om de data door te sturen... Als ik het zo lees dan is dat nog niet gebeurt... Of je hebt het in een eerdere poging over het hoofd gezien en NEE gezegd... Of je kunt alsnog toestemming geven aan je firewall om dat toe te laten...
dus open je firewall en kijk naar geblokkeerde programma´s of snapfish erbij staat als geblokkeerde applicatie... Klik erop en zet dan dat programma open... En dan zou het moeten lukken hoor...

Waarschijnlijk is dit de enige reden...

Succes...

(uninstall snapfish anders en herinstalleer het dan en let deze keer beter op)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb snapfish toegevoegd aan de toegestane firewall uitzonderingen. no luck. Firewall helemaal uitgezet. Geen succes.
en ik weet zo goed als zeker dat ik geen nee zeg tegen zo'n firewall uitzondering bij het installeren. Gewoon omdat ik weet dat ie dan niet uploadt. Dat snapte ik nog nét. bedankt voor je hulp zover in elk geval!
AWM
14 jaar geleden
SOHO firewalls controleren niet het uitgaande verkeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@freebear... Ik heb mijn best gedaan... to no avail...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt Xinix! het was zeker de moeite van het proberen waard. het had best het probleem kunnen zijn. Intussen vermoeden wij hier een probleem met de snapfish server zelf..... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@freebear, dat vond ik ook al... maar is al genoemd... succes... Wie zoekt vind zult...

Andere antwoorden (1)

Er zijn problemen met IE8 en Snapfish.
Heb je het onderstaande programmaatje al geprobeerd?
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding