Hoe stel je wordpress als home pagina in?

ik heb een hosting service gekocht maar als ik op mijn website wil komen (eigelijk blog) moet ik via www.mijnwebsitenaam.nl/wordpress ik zou graag willen dat die wordpress als home pagina is hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan door niet de complete map WordPress te uploaden naar je server, maar alle bestanden IN die map te selecteren en vervolgens te uploaden (naar de map httpdocs, of public, op public html.. waar je gewoonlijk je bestanden in upload).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt me niet het antwoord op de vraag. Gevraagd wordt hoe je een pagina ' Home pagina' maakt. Dat is erg makkelijk, ik zal antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, dat bedoelde jbean123? Mijn fout, verkeerd begrepen. Bedankt voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik het niet mee eens. Een home pagina (eerste pagina van je website) is wat anders dan een startpagina (namelijk de pagina waar je browser begint).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zie je nou... dát dacht ik, dat jbean bedoelde. De Home pagina van zijn/haar website 'rechtstreeks' instellen - i.p.v. (domeinnaam.nl)/wordpress. En dat kun je voor elkaar krijgen zoals ik het beschreef.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het gelukt jbean?
Al je Internet Explorer gebruikt:
- Ga naar de pagina
- Kies in het menu ‘ Extra’ en dan ‘ Internetopties’
- In tabblad ‘ Algemeen’ kun je de Startpagina (homepagina) instellen,
Klik daar ‘ Huidige gebruiken’.
- Klik OK.

Als je nu in Internet Explorer nu start, of als je op het huisje klikt gaat hij naar die pagina.

Toegevoegd na 7 minuten:
Er is nog een andere methode (nog steeds uitgaande dat je Internet Explorer gebruikt).
- Ga naar de pagina
- Klik op het pijltje naast het huisje (zie plaatje)
- Kies ' Startpagina toevoegen of wijzigen'
- Kies ' Deze pagina als enige startpagina gebruiken'
- Klik Ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Zoals Natha al aangaf tenzij je via je hostingprovider wordpress hebt geinstalleerd.

Dsn is het zaak Wordpress eerst weer te de-installeren en daarna opnieuw Wordpress installeren maar dan het het veld map leeg laten. Standaard staat daar namelijk WP of Wordpress.