Waaro maakt mijn ps3 zoveel lawaai bij mw3 ?

Ik snap het niet,mw3 heeft slechte graphics enz. en toch maakt mijn ps3 dubbel zoveel lawaai dan bij bf3 of crysis 2 met veel mooiere graphics en veel zwaardere spellen.
Vooral bij multiplayer en mijn vrienden vinden dat ook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lawaai? Wat voor lawaai? Piept ie? Iets meer info is welkom want hier kan niemand iets mee. Als het de interne koelfan is die je hoort loeien heb je 'm waarschijnlijk niet goed neergezet waardoor ie moeite heeft om op temperatuur te blijven, probeer genoeg ruimte aan de zijkanten te houden en 'm niet in de buurt van een kachel te zetten. Als het de disc is die hoge toeren blijft draaien kan je daar weinig aan doen, die snelheid heeft ie dan simpelweg nodig om de data te lezen. Als het lawaai uit de boxen komt zit het probleem denk ik in het volume van de televisie, als die heel laag staat terwijl het volume van de boxjes heel hoog staat kan je geruis horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drm moet je xbox 360 halen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wrm zou hij een xdoos moeten halen ?
Die dinge kunnen amper goed ventilleren pc is beter ^^

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk komt dit omdat het spel bij multiplayer hard moet werken om contact te maken met de servers van Psn omdat mw3 zoveel gespeeld word. Ik vind het zelf wel mee vallen hoeveel geluid mijn playstation maakt bij mw3. Maar smaken verschillen.