Kan iemand mij vertellen wat er mis is met mijn MicroSD Geheugenkaart?

Ik heb een 8 GB MicroSd met ong 6GB aan data. Maar hij doet opeens heel raar. Als ik wat verwijder is het 2 sec later weer terug. Formateren lukt niet heb op meerdere toestellen geprobeerd, pc’s en laptops ook. Meerder apps gebruikt maar lukt maar niet. Hoe kan dit? Ik kan niets opslaan meer en ook geen foto’s maken omdat ze automatisch opgeslagen worden op geheugenkaart.

Toegevoegd na 23 uur:
IK Heb op elk manier geprobeerd te formatteren. Dus reacties over formatteer via adapter of via pc zijn niet nodig. Schuifje/Lock is er niet op, bij de adapters let ik er ook op. Er moet iets binnen kapot zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Wat kost zo'n ding nou, een tientje? Gooi 'm weg en gebruik een nieuwe. Deze kun je toch niet meer vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat er niet om dat die ding een tientje kost. Heb m gehaald voor meer dan 10 euro By the way. Mijn vraag is niet of ik die ding moet weg gooien omdat ie een tientje is.

Het beste antwoord

probeer, als het kan, de kaart eens rechtstreeks in de computer steken. Of kijk eens op onderstaande link voor reparatie van het kaartje. Ik denk namelijk dat er een probleem is met de structuur van het kaartje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

staat je kaart misschien op read only ?
zit er een schuifje op?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee is geen read only. Er zit geen schuifje op
Wat je zou kunnen proberen is om je sd kaart in een computer te stoppen (via een adapter), en dan het kaartje formateren. Dit is onder andere een methode om je sd kaart leeg te krijgen. Wanneer je dit gedaan hebt, plaats je hem weer terug in het apparaat waar hij vandaan komt.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat als jij de micros

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik neem aan dat als jij de microsd kaart in je pc wilt stoppen, het eerst in een adapter stopt ( een grotere sd kaart ). Als dat zo is, kijk dan eens even of er niet toevalig een schuifknopje staat met LOCK op de adapter. Als dit wel aanstaat, zet het dan uit. Lock zorgt er namelijk voor dat je niks kunt wissen of toevoegen op de kaart. Misschien heb je het al wel geprobeerd, maar antwoorden voor de zekerheid kan altijd :) succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
let inderdaad op het schuifje of er lock op staat, anders staat er misschien een verborgen script dat ervoor zorgt dat je niks kunt verwijderen, je zou dan proberen alles moeten te verwijderen oftewel formatteren met de pc