weet iemand misschien waar je goedkoop Laptops of computers kan kopen ? rond de 200 en 300 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moet er wel mee kunnen Bewerken Beeldenbewerken enz. Dat ie niet meteen moeite krijgt om het te verwerken enz
Kan dit ? Zoja waar???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met die eisen moet je voor tweedehandsjes kijken.

Antwoorden (4)

Een redelijk goede laptop vind je niet voor die prijs,een redelijk goede desktop kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je photoshop of sony vegas wil gaan gebruiken heb je toch wel een i3 processor hebben 4gb werk geheugen een een betere videokaart! Dan zit je rond de 500 a 600 euro!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat de laptop bedoeld is voor je Roxio Game Capture? Ik denk niet dat je voor 200-300 euro een laptop kan krijgen om Sony Vegas te gebruiken. Kijk eens op Marktplaats, daar vind je genoeg mooie laptops voor een goeie prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt, maar in wat voor prijzen zit je dan precies? En trouwens bdnkt voor je reactie !! Andere jullie ook bednkt !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na 2 minuten zoeken op marktplaats zie ik voor €250 een goeie laptop. Ik heb deze laptop moeten repareren tijdens mijn stage, ik heb er een goeie ervaring mee. http://computer-software.marktplaats.nl/laptops-en-notebooks/508013839-hp-g62-met-snelle-intel-core-i3-processor.html?return=eJw1jF0KgzAQBu8ixMf8KC00IZR6k2AsBqNZ3JWWlt69K7VvM98OG6yx72S1Q2vOF1vhENZ%2BdCMRWKWmAsMi57BOBDkEQrlk9UskjHB9Zm%2FqiJ6KaG9GtB1sDJohJoZ9gGPIxPBKrB3eI%2F57Os7z3i3bPKypZ50erDkAFRDNqdGp5bHg%2FrSpATavK%2Ff5AvVSObw%3D&df=1&fta=eNpNkFFuwyAQRO%2BC1HyDF2OzKFfoFaLFQGrViVGwE6tR7l7Akdq%2Fx8ywC0PY4TNhj2y9Tac7TYmZfARk23QUB5eOy4zCxBW5cSOaGDNMC%2F6M0aTgUvGWLF0iXteLv42D%2BX7gRHGZ40fDRzBzGrE5xLgeeRktkUU6e2bGfDVhXjS6urPpO2RgiXoAvYHVAXrlN%2BGlbTy0FaTVFUgE6HZQWhfQ3jteoW1JVoC%2FjLQFehJtqCAVr1Y3UAh7WCmqirVuB3IEb%2BAlwxtQsr5HcRsqyNDtcxTXNFRFcpC7AloUACu7mgHwfQUxeF7DIluuAO8FFICgBk3%2F%2Fw7eKijKXkvpSeTKcrnk0mny1%2FPyVapssqGRXWg7lXZzoQ5lKRUZPZj5fOOdGUKOz9frFyCXl4w%3D&fta_ind=17&fs=1
Kijk eens bij mr @t.nl
Frank