Hebben meer mensen problemen met hotmail op iOS?

Hij haalt meestal geen mail meer op (soms wel) en synchroniseert mappen niet meer goed. Het vervelende is dat m'n andere mail accounts daardoor ook niet goed werken op de een of andere manier. Ik moet het Hotmail account van de iPad verwijderen om dit probleem op te lossen.

Alle mail accounts werken gewoon goed op de computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zet hem uit en dat weer aan ( volledig uit) of download IOS 5.0.1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik allebei al gedaan..
Misschien ligt het gewoon aan de servers van Hotmail, maar waarom dan m'n andere accounts ook niet werken...(?)