Welke laptop is de beste?

Ik ben op zoek naar een laptop van ong. 500 euro. Deze moet een 17.3 inch scherm hebben en een processor van de 2e generatie van intercore. Welke kan ik het beste kiezen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Internetten, gamen of...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
500 euro of minder met zo'n groot scherm? Ik denk niet dat je dat kunt vinden. Als je 't al wel vindt, zullen de rest van de specificaties niet veel soeps zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterker er is er geen die aan de eisen voldoet, 550 euro heb je er nog maar een die eraan voldoet. Gamen kan je er niet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik heb er een gezien onder de 500 euro, met zo'n groot scherm. Het scherm was het enige interessante aan die laptop. De rest was zo beroerd dat ik even moest schateren. En dat doe ik nooit.

Antwoorden (3)

ik zou een macbook pro op markt plaats opzoeken
en het hoogste bieden
hij is wel al gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies tenminste geen dell laptop ... Die zijn heel traag ik zou niet voor een laptop kiesen want een computer is beter..............bestaan er trouwens packard bell laptops ? De computer van dit merk is absoluut goed dus (als ze bestaan) neem een packard bell laptop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind je antwoord om meerdere redenen niet bijzonder geweldig. De opmerking dat Dell computers traag zijn, is gewoon niet waar. Ik heb met meerdere Dells gewerkt en dat waren stuk voor stuk prima computers, die niks te traag waren. Dat een desktop beter is, is ook niet per se waar. Een desktop kun je niet makkelijk meenemen, dan is een laptop echt beter. Tot slot Packard Bell. Daar heb ik juist hele slechte ervaringen mee. Trager dan vergelijkbare systemen en problemen met drivers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Packard Bell is echt een ramp met drivers. Snelheid is niet afhankelijk van een merk maar van de gebruikte componenten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Tomaat: zelfs bij haast identieke componenten wist PB nog wel een vertraging van 10-20% te realiseren. Echt maf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch vreemd als ze "absoluut goed" zijn :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooier nog: "absoluut goed, ALS ZE BESTAAN". Er wordt dus een absolute uitspraak gedaan over iets wat men niet eens kent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Packard Bell heeft ook nog eens een super klanten service ( ik ben sarcastisch) Om een of andere reden stopte mijn pc met alles en viel hij uit. Dus ik stuur dat ding op , krijg er pas na 6 maanden weer wat van te horen : Mijnheer , we moeten u betrueren met het feit dat uw garantie verlopen is.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Area: Klopt. Over de klantenservice was ik nog maar niet begonnen...
Dit is de enige op tweakers die aan je eisen voldoet (wel iets duurder maar anders is er niks).

http://tweakers.net/pricewatch/294181/hp-pavilion-g7-1220sd-(qh580ea).html#tab:info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Intel grafische chip. Hmmm. Geen games inderdaad. Als 'ie nou een ATI of Nvidia chip had, was ik zelf ook nog wel geïnteresseerd (zoek ook een goeikope klapjap).