kan nog steeds niet tomtom home op windows 7 installeren grrrr, krijg steeds een foutmelding, is er een simpele oplossing?

Ik heb een dell laptop met windows 7 en krijg het niet voor elkaar om tomtom home erop te zetten, oervervelend,

oma

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
dag oma wat krijg je als fout melding ? dat is wel even belangrijk om erbij te vertellen
capthavoc
12 jaar geleden
oops het moet U zijn natuurlijk ;)

Antwoorden (1)

dat heb ik ook geprobeerd maar dat lukte mij ook niet er is gewoon een blokkade tussen die twee dingen