Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Je kunt chatten, media uitwisselen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook gewoon praten zonder webcam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kan je het als een soort telefoon gebruiken maar dan gratis. Je belt iemand en kan dan praten, als er een microfoon in je laptop zit. Dat kan op de mac. Anders heb je er niet veel aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan gewoon bellen met een ander account of chatberichten uitwisselen.
(Lees meer...)
fremar
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook geen microfoon op mijn laptop zitten.
fremar
14 jaar geleden
Kan je er geen op aansluiten?de hoofdzaak bij skype is toch dat je gratis kan bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gewoon een laptop zonder webcam en microfoon..
Dat is het enige..
LET OP! Gratis bellen kan alleen als je via wifi (of als je draadloos internet abonnement hebt) naar andere skype gebruikers (die moeten dan wel online zijn) maar dan wel wereldwijd!
Je kan ook naar vaste nummers bellen maar daarvoor moet je bij Skype beltegoed kopen, kan alleen via een creditcard.
(trouwnes niet alleen op een MAC hoor, zoals eerder was aangegeven, want Skype heeft voor elke OS software.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing