je kunt met je e-mail adres je wachtwoord opvragen

Toegevoegd na 28 seconden:
een nieuw wachtwoord opvragen
Jaspro101
12 jaar geleden
Ga naar twitter en klik dan wachtwoord vergeten dat sta meestal bij waar je inlogt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klik op wachtwoord vergeten
hun sturen en email dan mag je een nieuwe code aanvragen

ga naar een van je vrienden profiel dan zie je gebruiksnaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag aan je vriend(in) als hij je gebruikersnaam eens wil zoeken. Of zoek in je mailbox naar een mail die je van twitter hebt gekregen.
Als je je naam hebt, verander je je wachtwoord via je e-mailadres.