Weet iemand welke driver ik moet hebben om mijn helderheidsinstellingen aan te passen?

Ik heb een Sony Vaio VPCEH laptop maar de shortcut met fn dan op een zonnetje te drukken werkt niet meer om het helderheid van het beeld aan te passen. Volgens mij heb ik een driver verwijderd maar wel kan ik het nog aanpassen als ik op het accu icoontje klik en dan naar stroom instellingen ga.

Hier de site met de drivers http://www.sony.nl/support/nl/product/VPCEH1C5E/updates

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt zeker je Originele OS verandert en een andere versie geïnstalleerd? Dat is namelijk ook bij mij gebeurt. Ik weet niet of er een driver hiervoor is, maar je kunt Driver Genius downloaden en die zorgt voor alle (missende) drivers