Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb per ongeluk een fotoalbum uit Picasa gewist. Kan ik dit nog ergens terugvinden?

Toegevoegd na 41 seconden:
Het gaat niet om een webalbum maar om een "gewoon" fotoalbum.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
685

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het staat wellicht nog in je prullenbak op je computer, anders even een recovery tool raadplegen, zoals recuva.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Picassa is een album geen fysiek album, maar een verzameling foto's die op verschillende plaatsen op je computer kunnen staan. Een beetje vergelijkbaar met de bibliotheken in Windows 7. Er zijn dus geen foto's gewist; alleen verwijzingen er naar toe. Waar je de foto's kan terug vinden kunnen wij je niet vertellen. Ik zou eens beginnen te zoeken in de map "mijn afbeeldingen".

Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Javaansezware heeft gelijk, je foto's zijn er waarschijnlijk nog (beste kans in mappen onder Mijn Documenten/Mijn afbeeldingen) en de verwijzing in Picassa zal weg zijn.
Je kunt de foto's opnieuw in een album krijgen door Picassa weer naar foto's op de schijf te laten zoeken. (Maar je hebt toch wel een backup van je foto's ....? Schijven kunnen stuk gaan.)
Pieter2011
12 jaar geleden
+ Klopt helemaal...!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding