Bestaat er ook een laptophouder zodat je ruimte kunt besparen?

Ik wil mijn laptop gebruiken alsof het een desktop is. Ik sluit er dus een monitor en toetsenbord op aan. Nou neemt een laptop best wel wat ruimte in, dus ik vroeg mij af of er niet een houder bestaat dat je 'm "op z'n kant" op je bureau kunt zetten.

Toegevoegd na 28 minuten:
En zo ja, waar ik die vinden kan. Wanneer ik google op "laptophouder" dan krijg ik alleen dingen te zien waarbij de laptop opengeklapt is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je monitor erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel een goed idee, maar helaas is het deksel van mijn laptop niet helemaal plat, dat staat dus niet zo stevig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel laptops zijn met gesloten deksel niet in bedrijf....

Het beste antwoord

Ja, die bestaan wel, alleen zijn bijna allemaal voor de Apple. Wat niet wil zeggen dat je er misschien ook wel een gewone laptop in kan doen, echter:
veel laptops zijn met gesloten deksel niet actief (sluiten besturingssysteem af).

Zie bijv:
http://unclutterer.com/2010/02/20/vertical-laptop-stands-save-desk-space/

Een aantal zijn verkrijgbaar in Nederland.

Een alternatief is misschien plaatsing ONDER het buro, in/op een uitschuifbare houder cq plateau.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voorbeeld:
http://www.dvgshop.nl/laptophouders.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De (in)activiteit bij gesloten deksel kun je instellen, dus dat is het probleem niet. Het liefst heb ik een houder waarin ie verticaal op mijn bureau kan staan. Mocht ik dat niet kunnen vinden dan vind ik jouw oplossing een goed alternatief. Die houders voor de Apple, daar past een gewone laptop ook in neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een ander alternatief is :
http://computermonitorkopen.nl/p/Targus-PA235E-56368 (De laptop wordt op de uitschuifbare lade geplaatst)

Andere antwoorden (1)

Ja die kan je kopen bij een computer winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook een link? Ik kan het namelijk niet vinden.
Ritsuka
12 jaar geleden
Vertel dan ook hoe het heet, zo heeft de vraagsteller er niks aan