Aces Apire 7520G op zwart ?

Ik heb een aspire 7520g waarop vista stond geinstalleerd.
Hierop heb ik windows 7 gezet en als laatste de driver voor de videokaart geinstalleerd waarop de computer opnieuw opstart.

Echter stop hij met opstarten nog voor of tijdens het laden van de bios. Ik krijg alleen zwart beeld en het lichtje dat de laptop aanstaat brand wel. Hij leest mogelijk wel de dvd-speler. Blijkbaar is er iets fout gegaan bij de bios.

Op internet gezocht en daar staat bios resetten door de bios-batterij eruit te halen. Echter zit deze vast gesoldeerd.

Is er een andere manier om mijn bios te resetten en de laptop weer aan de praat te krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je wel n bios-upgrade gedaan?? Staat op de website van Acer: ik heb de 8920g en 7 draait er perfect op.