Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verander ik de helderheid van mijn laptop?

ik heb een acer travelmate maar de helderheid is heel erg laag maar de batterij is gewoon vol en als ik op de linker pijltjes toets druk dan gebeurt er helemaal niks dus weet iemand een oplossing voor dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik op het batterij icoontje rechts beneden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aangezien je iets zegt over de linker pijltjestoets, neem ik aan dat daar een soort zonnetje opstaat (waarschijnlijk in het blauw oid.)

Ergens op je toetsenbord (meestal aan de linkerkant), zit een knop met "Fn" (of iets wat daarop lijkt, meestal in dezelfde kleur als dat zonnetje oid).

Als je die knop en de linker pijltjestoets tegelijk indrukt, zou je scherm feller moeten worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn laptop wordt de helderheid van het beeldscherm vergroot door de toetsen Fn + F8 te combineren, en verkleind door Fn + F9. Op die toetsen F8 en F9 staan kleine blauwe zonnetjes, in dezelfde kleur blauw als op de toets Fn. Als bij jou die combinatie niet werkt hebben bij jou waarschijnlijk andere functietoetsen een zonnetje.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding