hoe verander ik de helderheid van mijn laptop?

ik heb een acer travelmate maar de helderheid is heel erg laag maar de batterij is gewoon vol en als ik op de linker pijltjes toets druk dan gebeurt er helemaal niks dus weet iemand een oplossing voor dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Klik op het batterij icoontje rechts beneden

Aangezien je iets zegt over de linker pijltjestoets, neem ik aan dat daar een soort zonnetje opstaat (waarschijnlijk in het blauw oid.) Ergens op je toetsenbord (meestal aan de linkerkant), zit een knop met "Fn" (of iets wat daarop lijkt, meestal in dezelfde kleur als dat zonnetje oid). Als je die knop en de linker pijltjestoets tegelijk indrukt, zou je scherm feller moeten worden.

Op mijn laptop wordt de helderheid van het beeldscherm vergroot door de toetsen Fn + F8 te combineren, en verkleind door Fn + F9. Op die toetsen F8 en F9 staan kleine blauwe zonnetjes, in dezelfde kleur blauw als op de toets Fn. Als bij jou die combinatie niet werkt hebben bij jou waarschijnlijk andere functietoetsen een zonnetje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100