hoe verander ik de helderheid van mijn laptop?

ik heb een acer travelmate maar de helderheid is heel erg laag maar de batterij is gewoon vol en als ik op de linker pijltjes toets druk dan gebeurt er helemaal niks dus weet iemand een oplossing voor dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Klik op het batterij icoontje rechts beneden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aangezien je iets zegt over de linker pijltjestoets, neem ik aan dat daar een soort zonnetje opstaat (waarschijnlijk in het blauw oid.)

Ergens op je toetsenbord (meestal aan de linkerkant), zit een knop met "Fn" (of iets wat daarop lijkt, meestal in dezelfde kleur als dat zonnetje oid).

Als je die knop en de linker pijltjestoets tegelijk indrukt, zou je scherm feller moeten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn laptop wordt de helderheid van het beeldscherm vergroot door de toetsen Fn + F8 te combineren, en verkleind door Fn + F9. Op die toetsen F8 en F9 staan kleine blauwe zonnetjes, in dezelfde kleur blauw als op de toets Fn. Als bij jou die combinatie niet werkt hebben bij jou waarschijnlijk andere functietoetsen een zonnetje.
Amadea