nieuwe laptop, wat moet ik nu doen?

Ik heb een nieuwe laptop maar er staat helemaal niet bij wat ik moet doen en ik heb er zelf weinig verstand van. Moet ik de laptop eerst helemaal opladen aan stroom? En hoe zit dat met internet, windows, en virusscanner?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als het goed is dan stop je de oplaadkabel in je laptop en dan volg je de instructies op het scherm. Nadat je klaar bent ga je naar je instellingen en gaat naar netwerkverbindingen beheren, zoek je netwerk en vul je wachtwoord in. Hierna heeft hij verbinding gemaakt met internet en dan ga je op internet op zoek naar Avast Virusscanner en download hem.

Nadat je dit allemaal hebt gedaan dan zal om de paar maanden windows komen met een melding dat er een nieuwe update is, volg die en dan blijft je laptop steeds up-to-date
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Let op soms krijg je één kans bij het opstarten (Windows) om een backup CD of DvD te maken. Zorg dat je er van beide een paar bij de hand hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je alles gratis?

dan is dit goed voor jouw

Ubuntu downloaden op een cd via ubuntu.com
(dat is je gratis besturingssysteem)

en in ubuntu zit standaart internet printer drivers en virusscanners

heb je windows al?

download dan de gratis

microsoft security essentials via google.nl