Waarschijnlijk zijn de weergaveopties in deze map (of per ongeluk in alle mappen) veranderd naar 'tegels' of 'pictogrammen'.

Je kunt dit herstellen de bewuste map waar de foto's instaan te openen met Windows Verkenner. Bovenin te klikken op 'Beeld' en dan te kiezen voor 'Miniatuurweergaven'.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je dit in alle mappen wil veranderen dan kun je, nadat je de bovenstaande stap hebt uitgevoerd, in de Windows Verkenner ook nog kiezen voor: 'Extra' en dan 'Mapopties'. In het scherm dat dan opent klik je eerst op tabblad 'Weergave' en dan op de knop 'Op alle mappen toepassen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit gedaan,en het antwoordt is correct,ik heb het zeker zelf een keer per ongeluk veranderd.Bedankt voor dit antwoord,ook de andere beantwoorder bedankt

Andere antwoorden (1)

rechtsboven in je verkennerscherm (windows + e) kun je
de weergave wijzigen (kleine pictogrammen, lijst, details,
tegels en inhoud). zet de aanwijzer maar eens op tegels of inhoud.