Als wat voor type bestand moet ik een filmpje meesturen als ik wil dat de ontvanger het kan zien?

ik heb een ppt presentatie
met een video erin.
die moet ik dus meesturen, maar hoe?
als wmv lukt niet, wat moet ik nu doen en hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je het geheel als *.ppt bestand verstuurd en de ontvanger ook Powerpoint heeft, hoef je niks te doen.

Als je dat niet zeker weet, het filmpje er los als bijlage meesturen. Als *.wmv niet lukt, converteren naar een*.avi bestand met Any Video Converter.

Toegevoegd na 59 seconden:
http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mediaplayer ondersteund AVI en de meeste bestanden kun je ook opslaan in AVI.