Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als leek zijnde ,zou ik graag willen weten wat je nodig hebt om in de huiskamer te internetten, muziek filmpjes,daarnaast gewone pc boven,laag budget?

ik heb pc op bovenverdieping maar wil soms graag alleen een beetje internetten en muziek via youtube luisteren op de benedenverdieping ,via het surround systeem,kun je dan af met mobiel telefoon met internet of heb je notebook,laptop,i-pad of iets dergelijks nodig,aangezien je een euro maar 1 keer kunt uitgeven moet ik letten op de kleintjes?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
,er is router aanwezig en ook kastje, voor internet vaste pc bovenverdieping, bellen en tv,maar wat is dan de beste en goedkoopste keuze om de extra uitleg bij de vraag te realiseren,mobiel internet abonnement via telefoon is ook erg prijzig,als je deze keuze maakt zou je wel graag willen weten of je bijv. beter een laptop had kunnen aanschaffen omdat een mobiele telefoon bijvoorbeeld te klein geheugen heeft voor youtube en internetten,begroting geeft ruimte voor een uitgave van 500 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Handigste is even op te sommen wat je nou precies wil en hoe en wat je hebt aan apparatuur en wat nu al wel kan en wat nog niet. Wil je eigenlijk een HTPC onder je tv waarmee je muziek/films/youtube via toetsenbord/muis betsuurt of wil je helemaal wat anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hallo mrtomaat
ik wil gewoon op de benedenverdieping(woonkamer) af en toe kunnen internetten en muziek luisteren via internet en via mijn surround systeem omdat je daar nu eenmaal beter en fijner geluid hebt,en dan snap ik dat ik een kabeltje nodig hebt van de internetbron naar het hifi systeem ,maar kan een mobiele telefoon dat ook?
en snap dat een laptop dat kan maar dan is dus mijn hele begrotingsbudget weg,misschien is er ook wat anders goedkopers

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Indien je internet ook "wifi heeft" (oftewel je moet een wifi-netwerk hebben) kun je ook draadloos met je telefoon op jou internetverbinding.

Je hebt dus geen extra apparaat nodig, mits je wifi hebt.

Toegevoegd na 40 seconden:
Edit: En mits je mobiele telefoon wifi ondersteunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt een router nodig waarop je een draadloos netwerk kunt zetten. Bij aanmelding en na aanvraag van internet levert de provider een router (kastje die kabelsignaal omzet in computersignaal) Daarna kun je er alles op aansluiten zoals vaste computers, printers, moderne TV met internet, laptops.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing