Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Past deze computer bij mij?

Ik zoek een computer waarmee ik multitask kan gamen,internetten(youtube social networks etc.) en chatten(msn/skype) tegelijk dus.

het gamen hoeft niet perse super ultra graphics te zijn ma ik wil wel dat hij boven medium aankan bij nieuwste spellen.

deze computer heb ik gevonden
http://www.computerland.nl/a/desktop_pc_s/80003467/medion_p5363d_i7_2600_8gb_1_5tb%2b64gb_gtx550ti/details.aspx

een vriend van mij zij dat 450watt wat te laag was voor dat, is dat waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
625

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een i7 dus die voldoet zeker
ik zou hem gewoon kopen de voeding is natuurlijk altijd afgestemd om wat er in zit
zou je in de toekomst iets willen in bouwen videokaart etc hang je er erg veel drives printers aan dan is het nog geen probleem er een betere voeding in te zetten maar dat kan je altijd later nog doen mocht je er op en gegeven moment tegen aan lopen.

ik weet alleen niet hoe standaard de voeding van en medion is maar lijkt mij sterk dat er geen universele voeding in past ik verwacht er geen moeilijkheden van
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze computer voldoet absoluut aan jouw eisen. Medion computers zijn degelijke computers, dus je mag ervan uit gaan dat zij ook de juiste voeding erin gezet hebben. Prima PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding