Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vriend van mij wisselt geld van een online-spel in voor 'echt' geld, ik vroeg me af of dit wel mag/illegaal is, hij zegt van wel?

Hij wisselt geld van een computer-spel in voor echt geld en dan krijgt hij dat op paypal of in cash wat hij wilde zei hij, dat lijkt mij niet echt legaal? of wel? graag ondersteuning van een site als je antwoord weet, ALVAST BEDANKT!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
480

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

nee hoor, mag hij gerust doen. Als er veel op zijn PayPal staat is het niet verstandig (belasting) om bedragen naar zijn gewone rekening over te maken. Kan hij beter op het Net dingen kopen met PayPal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is in ieder geval niet illegaal, wat wil zeggen dat het verboden is door de wet. Misschien mag het niet van het spel zelf, maar het enige wat het spel daar tegen kan doen is hem verbannen van het spel. Maar als hij een mooi handeltje heeft, laat je hem toch lekker?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding