hoe kan je instellen dat er op je computerscherm iets staat als je je geluid harder of zachter zet?

normaal als ik het geluid harder of zachter zet, komt er onderin het scherm zo'n balkje te staan dat het harder of zachter staat, sinds een paar dagen is dat gewoon weg en dat is heel irritant. Ik heb geen idee hoe ik dat moet veranderen, dus weet iemand dit??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit noemt men OSD (On Screen Display) en wordt aangestuurd door de monitor zelf. Wellicht even de handleiding van deze er op na slaan hoe dit weer in te schakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft niet. Als ik op mijn laptop het geluid via de sneltoetsen omhoog of omlaag doe, verschijnt er ook een afbeelding op mijn scherm.

Andere antwoorden (2)

In Windows ga naar;

Configuratiescherm/Hardware en Geluiden/Systeemvolume aanpassen

Vervolgens kun je met de rechtermuisknop de volumemixer 'vastmaken' aan je taakbalk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je rechtsonderin op zo'n pijltje drukt komen er allemaal dingen tevoorschijn. misschien staat het geluid daar ook wel tussen, je kan het even proberen!
het kan namelijk zijn dat je dat perongeluk daar heen hebt gesleept