Hoe kun je in hoofdletters geschreven zinnen normaal maken?

Dus iemand heeft een stuk tekst geschreven met de caps-lock aan, deze tekst wil ik overnemen, maar dan in kleine letters (gewone letters) zonder alles over te hoeven tikken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.8K

Het beste antwoord

hele tekst kopieren en plakken naar Word. daar tekst selecteren. Vervolgens vind je onder Start de functie hoofd/ kleine letters. Dit even aanklikken en je tekst zal veranderen in kleine letters.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk aan dit antwoord hebben we tenminste wat :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee, dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je dan nog wel aan het begin van iedere zin de kleine letter vervangen door een hoofdletter?
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
alle hoofdletters veranderen in kleine letters. je moet daarna inderdaad wel de beginletters van een zin weer zelf veranderen in hoofdletters.

Andere antwoorden (1)

Of (Word) tekst selecteren and Shift+F3 (1, 2 of 3x)

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan maakt het nl. ook niet uit welke versie van Word je hebt.