Hoe kan ik mijn "recente activiteiten" op facebook weer aan iedereen laten zien?

Een tijd geleden heb ik berichten van mijn prikbord verwijderd. Het valt mij nu op dat er op mijn prikbord geen enkele recente activiteit meer komt te staan., Blijkbaar heb ik dit op de een of andere manier geblokkeerd. Graag wil ik dit weer terug hebben. Hoe doe ik dit? Op de de help-pagina van facebook lees ik wel het een en ander maar dit word mij niet duidelijk. Ik mis namelijk de optie "opties bewerken"onderaan mijn facebook pagina.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nog geen antwoord gekregen? Jammer, ik zit nl. met hetzelfde probleem.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar je instellingen op je persoonlijke pagina. Daar heb je gekozen wie welke berichten mag lezen. Stel je prikbord in op "ïedereen", dan komt het wel weer goed.