Dit kan niet... volgens mij hoor? want er is volgens mij geen 5.0.0 tethered jailbreak, en 5.0.1 bestaat volgens mij nog niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je hem downgreade, dit kan op sommige sites(niet op apple)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet ff op google zoeken voor de firmware 5.0.0 voor de ipod touch 4g en die downloaden.
Dan ga je naar Itunes, zorg dat je de knop voor je hebt waar je de ipod mee kan herstellen. Houd shift ingedrukt en klik, dan kies je firmware en klaar